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Cognitive and affective responses to advertising

edited by Patricia Cafferata, Alice M. Tybout. -- Lexington Books, 1989. <BB02077063>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 674.014//F6 0121136964 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 674.014//F6
資料ID 0121136964
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Cognitive and affective responses to advertising / edited by Patricia Cafferata, Alice M. Tybout
出版・頒布事項 Lexington, Mass. : Lexington Books , c1989
形態事項 vii, 414 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 066914830X
注記 Edited compilation of papers presented at the Fourth Annual Advertising and Consumer Psychology Conference, held in Chicago, Ill., July 11-12, 1985, sponsored by Division 23 of the American Psychological Association, the Marketing Science Institute, and Needham Harper Worldwide
注記 Includes bibliographies and index
学情ID BA06718274
本文言語コード 英語
著者標目リンク Cafferata, Patricia <AU00075185>
著者標目リンク Tybout, Alice M. <AU00075186>
著者標目リンク American Psychological Association. Division of Consumer Psychology <AU00073235>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00070639>
著者標目リンク Needham Harper Worldwide <AU00075188>
著者標目リンク Conference on Advertising and Consumer Psychology <AU00014690> (4th : 1985: Chicago)
分類標目 LCC:HF5823
分類標目 DC19:659.1/01/9
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects -- Congresses
件名標目等 Consumer behavior -- Congresses