武蔵大学図書館

Multiattribute decisions in marketing : a measurement approach

[by] Paul E. Green [and] Yoram Wind ; with contributions by J. Douglas Carroll. -- Dryden Press, 1973. -- (Editors' series in marketing). <BB02060274>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 336.1//F326 0120994702 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 336.1//F326
資料ID 0120994702
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Multiattribute decisions in marketing : a measurement approach / [by] Paul E. Green [and] Yoram Wind ; with contributions by J. Douglas Carroll
出版・頒布事項 Hinsdale, Ill. : Dryden Press , [c1973]
形態事項 xvii, 396 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0030919150
書誌構造リンク Editors' series in marketing <BB07004169>//a
注記 Bibliography: p. 374-387
学情ID BA03841219
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Green, Paul E. <>
著者標目リンク Wind, Yoram J. <AU00045378> joint author
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC:658.8
件名標目等 Decision-making
件名標目等 Motivation research (Marketing)
件名標目等 Marketing research