武蔵大学図書館

The ethical problems of modern advertising

Arno Press, 1978. -- (A Century of marketing). <BB02076306>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 674.015//F1 0121136972 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 674.015//F1
資料ID 0121136972
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The ethical problems of modern advertising
出版・頒布事項 New York : Arno Press , 1978 [c1931]
形態事項 v, 134 p. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 040511169X
書誌構造リンク A Century of marketing <BB07003788>//a
内容著作注記 Custis, V. The place of ethics in the field of advertising
内容著作注記 Butler, R. S. What the advertiser owes the public
内容著作注記 Calkins, E. E. The ethics of agency practice
内容著作注記 Weld, L. D. H. Honesty in fact finding
内容著作注記 Chase, S. The ethics of advertising as viewed by the consumer
内容著作注記 Greene, E. L. Promoting and maintaining ethical standards in advertising
注記 Reprint of the ed. published by Ronald Press Co., New York
注記 Lectures delivered in 1930 on the William A. Vawter Foundation on Business Ethics, Northwestern University, School of Commerce
注記 Includes bibliographical references
学情ID BA03783644
本文言語コード 英語
著者標目リンク William A. Vawter Foundation on Business Ethics <>
分類標目 LCC:HF5831
分類標目 DC:659.1
件名標目等 Advertising -- Addresses, essays, lectures
件名標目等 Business ethics -- Addresses, essays, lectures