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Consumer behavior : basic findings and management implications

Gerald Zaltman, Melanie Wallendorf ; est.. -- 2nd ed. -- Wiley, 1983. -- (Wiley series in marketing). <BB02076276>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 est. 図書館 洋プラ下層 675.2//F121 0121141477 0件
No. 0001
巻号 est.
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675.2//F121
資料ID 0121141477
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 Consumer behavior : basic findings and management implications / Gerald Zaltman, Melanie Wallendorf
版事項 2nd ed
出版事項 New York : Wiley , c1983
形態事項 xvi, 684 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 est.
ISBN 0471093068
シリーズ名等 Wiley series in marketing <BB07000412>//a
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA03764195
本文言語 英語
著者標目 *Zaltman, Gerald <AU00015827>
著者標目 Wallendorf, Melanie <AU00015823>
分類 LCC:HF5415.3
分類 DC19:658.8/342
件名 Consumers
件名 Motivation research (Marketing)