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The beginning of marketing thought in the United States and Fifty years of marketing in retrospect

Paul D. Converse. -- Arno Press, 1978. -- (A Century of marketing). <BB02076246>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 洋プラ下層 675.04//F3 0121139984 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675.04//F3
資料ID 0121139984
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者名等 The beginning of marketing thought in the United States and Fifty years of marketing in retrospect / Paul D. Converse
出版事項 New York : Arno Press , 1978, [1959]
形態事項 viii, 88, 104 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0405111614
シリーズ名等 A Century of marketing <BB07003788>//a
その他のタイトル 異なりアクセスタイトル:Beginning of marketing thought in the United States
その他のタイトル 異なりアクセスタイトル:Fifty years of marketing in retrospect
注記 Bibliography: p. 79-88
注記 Reprint of the author's 2 works, published in 1959 by the Bureau of Business Research, University of Texas, Austin, which were issued as its Studies in marketing no. 3 and no. 5 respectively
NCID BA03756255
本文言語 英語
著者標目 *Converse, Paul Dulaney, 1889- <AU00034966>
分類 LCC:HF5415.1
分類 DC:658.8
件名 Marketing -- United States