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Analytic approaches to product and marketing planning : proceedings of workshop

cosponsored by American Marketing Association, Marketing Science Institute, and University of Pittsburgh, Graduate School of Business ; edited by Allan D. Shocker. -- MSI, 1979. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 79-104). <BB02041125>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 79-104 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120477575 0件
No. 0001
巻号 79-104
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120477575
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Analytic approaches to product and marketing planning : proceedings of workshop / cosponsored by American Marketing Association, Marketing Science Institute, and University of Pittsburgh, Graduate School of Business ; edited by Allan D. Shocker
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. (14 Story St., Cambridge 02138) : MSI , 1979
形態事項 viii, 492 p. : ill. (some col.) ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 79-104//a
注記 Proceedings of a Workshop on Analytic Approaches to Product and Market Planning, held Nov. 18-19, 1977 at the University of Pittsburgh
注記 Includes bibliographies
学情ID BA02961725
本文言語コード 英語
著者標目リンク Shocker, Allan D. <AU00084272>
著者標目リンク American Marketing Association <AU00051644>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00070639>
著者標目リンク University of Pittsburgh. Graduate School of Business <AU00084273>
著者標目リンク Workshop on Analytic Approaches to Product and Market Planning <AU00084274>
分類標目 LCC:HF5415.13
分類標目 DC19:658.8/02
件名標目等 Marketing -- Management -- Congresses
件名標目等 Product management -- Congresses