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Analytic approaches to product and marketing planning : the second conference : proceedings of conference

cosponsored by Marketing Science Institute and Vanderbilt University ; edited by Rajendra K. Srivastava and Allan D. Shocker. -- Marketing Science Institute, 1982. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 82-109). <BB02041123>

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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 82-109 図書館 洋プラ下層 675//F246 0120477559 0件
No. 0001
巻号 82-109
所蔵館 図書館
配置場所 洋プラ下層
請求記号 675//F246
資料ID 0120477559
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Analytic approaches to product and marketing planning : the second conference : proceedings of conference / cosponsored by Marketing Science Institute and Vanderbilt University ; edited by Rajendra K. Srivastava and Allan D. Shocker
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1982
形態事項 ix, 383 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB07005981> no. 82-109//a
注記 The conference was held at Vanderbilt University , Oct. 2-3, 1981
学情ID BA02222299
本文言語コード 英語
著者標目リンク Srivastava, Rajendra K. <AU00084395>
著者標目リンク Shocker, Allan D. <AU00084272>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00070639>
著者標目リンク Vanderbilt University <AU00084396>
著者標目リンク Workshop on Analytic Approaches to Product and Market Planning <AU00084274>