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Consumer behavior : basic findings and management implications
Gerald Zaltman, Melanie Wallendorf ; est.. -- 2nd ed. -- Wiley, 1983. -- (Wiley series in marketing). <BB02076276>
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Consumer behavior : basic findings and management implications
Gerald Zaltman, Melanie Wallendorf ; est.. -- 2nd ed. -- Wiley, 1983. -- (Wiley series in marketing). <BB02076276>
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No.
巻号
所蔵館
配置場所
請求記号
資料ID
禁帯出区分
状態
返却予定日
予約
0001
est.
図書館
洋プラ下層
675.2//F121
0121141477
可
0件
No.
0001
巻号
est.
所蔵館
図書館
配置場所
洋プラ下層
請求記号
675.2//F121
資料ID
0121141477
禁帯出区分
可
状態
返却予定日
予約
0件
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書誌詳細
タイトル/著者名等
Consumer behavior : basic findings and management implications / Gerald Zaltman, Melanie Wallendorf
版事項
2nd ed
出版事項
New York : Wiley , c1983
形態事項
xvi, 684 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等
est.
ISBN
0471093068
シリーズ名等
Wiley series in marketing <BB07000412>//a
注記
Includes bibliographical references and indexes
NCID
BA03764195
本文言語
英語
著者標目
*Zaltman, Gerald <AU00015827>
著者標目
Wallendorf, Melanie <AU00015823>
分類
LCC:HF5415.3
分類
DC19:658.8/342
件名
Consumers
件名
Motivation research (Marketing)
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